Lees een stukje

Samenvatting

Prentenboek mét geheugenspel om zelf te spelen.

Konijn zoekt het andere konijn.
Maar hij vindt een vliegtuig.
Tijd om op reis te gaan!

Iedereen kent wel het favoriete kinderspel memory, waarbij het de bedoeling is zoveel mogelijk dubbele afbeeldingen te vinden in een reeks omgedraaide speelkaartjes.

Memorykonijn begint als een blad vol speelkaartjes met de rug naar boven. Het eerste kaartje
dat is omgedraaid is dat van Konijn. Hij kruipt uit zijn kaartje en gaat op zoek naar het andere konijn.

Konijn vliegt door de lucht, rijdt over land en roeit over zee. Onderweg komt hij allerlei andere figuren uit het spel tegen die hem helpen, maar wanneer zij hun dubbelgangers gevonden hebben, laten ze hem in de steek. Nog steeds kan Konijn het andere konijn niet vinden. Tot hij erachter komt dat een draak zijn replica vasthoudt op een eiland – en hem niet wil laten gaan omdat hij anders alleen is. Dan krijgt Konijn een even briljant als voor de hand liggend idee…

KIDDO-Leespluim november 2015!

Productinformatie

Uitgever: Lemniscaat B.V., Uitgeverij
Thema's: Prentenboeken en doeboeken
Publicatiedatum: 28 juli 2015
Auteurs: Maranke Rinck
Boektypes: Fictie, Prentenboek
Verschijningvorm: Hardback
Illustratoren: Martijn van der Linden
ISBN: 9789047701682
Trefwoorden: avontuur, draken, reizen, spelen, tellen, vliegen, vriendschap
Jaargroepen: Groep 1, Groep 2
Memorykonijn
16,99

Memorykonijn

Prentenboek mét geheugenspel om zelf te spelen.

Konijn zoekt het andere konijn.
Maar hij vindt een vliegtuig.
Tijd om op reis te gaan!

Iedereen kent wel het favoriete kinderspel memory, waarbij het de bedoeling is zoveel mogelijk dubbele afbeeldingen te vinden in een reeks omgedraaide speelkaartjes.

Memorykonijn begint als een blad vol speelkaartjes met de rug naar boven. Het eerste kaartje
dat is omgedraaid is dat van Konijn. Hij kruipt uit zijn kaartje en gaat op zoek naar het andere konijn.

Konijn vliegt door de lucht, rijdt over land en roeit over zee. Onderweg komt hij allerlei andere figuren uit het spel tegen die hem helpen, maar wanneer zij hun dubbelgangers gevonden hebben, laten ze hem in de steek. Nog steeds kan Konijn het andere konijn niet vinden. Tot hij erachter komt dat een draak zijn replica vasthoudt op een eiland – en hem niet wil laten gaan omdat hij anders alleen is. Dan krijgt Konijn een even briljant als voor de hand liggend idee…

KIDDO-Leespluim november 2015!

Lees meer

16,99

Op werkdagen voor 23.00 besteld, dezelfde dag verzonden
Lees een stukje
Zwijsen is de specialist in leren
Bekend van de basisschool
Betalen hoe jij dat wilt
Scholen bestellen op factuur
Thuiswinkel waarborg

Er zijn nog geen beoordelingen

Over de auteur & illustrator

Maranke Rinck

auteur
Bekijk meer

Martijn van der Linden

illustrator
Bekijk meer